سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دیوارپوش ها

یکی از قسمت های دکوراسیون، دیوار ها هستند که قابلیت تزئین و زیبا تر کردن فضای دکوراسیون شما را دارند. از روش های طراحی دکوراسیون داخلی، دیزاین دیوار ها است که می تواند به وسیله متریال گوناگونی صورت بگیرد. یکی از انواع مصالح مناسب برای دیوار ها، دیوارپوش ها هستند.

انواع دیوارپوش

دیوارپوش ها هم دارای انواع و کیفیت های متنوعی هستند که آن ها را بررسی می کنیم:

 

دیوارپوش چوبی

 

دیوارپوش چوبی تخته های چوب هستند که در رنگ های روشن یا تیره خاکستری در دسترس هستند و می توانند به صورت افقی یا عمودی بر روی دیوار نصب شوند. دیوار پوش های چوبی می توانند انواع و اندازه های گوناگون داشته باشند  و همچنین تنوع رنگ هم داشته باشند.

 

دیوارپوش چرمی

 

یکی از دیوارپوش های جدید، دیوارپوش چرمی است که در فضا های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. از دیوار پوش های چرمی می توان به عنوان عایق حرارت و عایق صوت نیز استفاده کرد.     

 

دیوارپوش سنگی 

 

دیوارپوش سنگی یکی از انواع دیوار پوش است که نوع آنتیک آن از محبوبیت فراوانی برخوردار است. این دیوار پوش ها برای دیزاین و طراحی نقاط کانونی فضای دکوراسیون مانند دیوار پشت تلویزیون یا شومینه انتخاب بسیار خوبی هستند.

 

دیوارپوش سه بعدی 

 

دیوارپوش سه بعدی یکی از محبوب ترین دیوار پوش ها برای طراحی دکوراسیون داخلی است که به وسیله آن می توانید دیوار های زیبائی داشته باشید. به علاوه به وسیله نورپردازی می توان فضای چشم نوازی را طراحی کرد. دیوارپوش سه بعدی ضد آب و سبک وزن است که نصب راحتی دارد. به علاوه این پنل ها موجب گسترش آتش سوزی نمی شوند و نیازی به درزگیری ندارند.

 

 دیوارپوش آلومینیومی

 

دیوارپوش آلومینیومی تایل های کوچک آلومینیوم کامپوزیت است که رنگ ها و طرح های متنوعی دارد. این تایل ها چسب دو طرفه محکمی دارند که بسیار سریع و راحت می توان آن ها را روی سطوح مختلف نصب کرد. دیوارپوش آلومینیومی در همه فضا های داخلی قابل استفاده هستند.

 

دیوارپوش شیشه ای 

 

دیوارپوش شیشه ای یکی از انواع دیوارپوش هائی است که مناسب فضا هائی مانند آشپزخانه است. نظافت آن بسیار راحت است و دکوراسیون شما را زیبا می کند.

دیوارپوش های جدید