سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع دیوارپوش پارچه ای منحصر به فرد

آیا شما از داشتن دیوارهای سفید سفید خسته شده اید؟ این که آیا شما نمی خواهید نقاشی کنید یا زندگی کنید در جایی که نمی توانید رنگ دیوارها را تغییر دهید یا اگر فقط می خواهید یک نگاه متفاوت داشته باشید،انواع دیوارپوش پارچه ای ممکن است بخواهید یک دیوار پارچه را در نظر بگیرید.

انواع دیوارپوش پارچه ای

انواع دیوارپوش اضافه کردن برخی از اصالت به فضای زندگی خود را بدون هر گونه ناخن به دیوار. ایجاد یک دیوار پارچه ساده و ارزان است و چیزی است که شما احتمالا توسط خودتان انجام می دهید.

راه آسان برای ایجاد یک دیوار پارچه

در اینجا مواردی هستند که لازم دارید و مراحل را برای ساخت یک دیوار پارچه انجام می دهید.

پارچه. اولین گام در این پروژه یافتن یک پارچه مناسب است. به یاد داشته باشید که انواع دیوارپوش الگوهای نیاز به پارچه و زمان بیشتر برای مطابقت با پارچه در درز، به طوری که طراحی به نظر می رسد بدون وقفه. انبارها و مخازن معامله را برای پارچه های سبک و ارزان قیمت بررسی کنید. دیوارپوش پارچه ای مهم است که قبل از حلق آویز پارچه را بشویید و کاملا خشک کنید. سپس پارچه را بر روی دیوار قرار دهید تا در حدود دو اینچ پارچه اضافی در بالا و پایین قرار گیرد.

نشاسته شما می توانید از نشاسته برای اتصال پارچه به دیوار استفاده کنید. با استفاده از این روش دیوار آسیب نخواهد خورد و پارچه را می توان به راحتی برداشته است. برای اعمال نشاسته به دیوار، یک غلتک رنگی استفاده کنید. این کم تر از استفاده از یک قلم مو و یا غوطه ور کردن پارچه در یک ظرف از نشاسته است. همچنین از یک ظرف پلاستیکی با یک درب برای مخلوط کردن نشاسته خود استفاده کنید. پس از آن شما می توانید آن را ذخیره کنید اگر شما قطع شده است.

پوشش دیوار با پارچه آویز آسان است. به سادگی نشاسته را روی دیوار رول کنید. لایه ضخیم خوب بهترین کار می کند. سپس پارچه را بچرخانید و با یک ابزار صاف کردن کاغذ دیواری صاف کنید، در صورت لزوم الگوها را بر روی درزها هموار کنید. دیوارپوش پارچه ای سپس نشاسته بیشتری روی پارچه بگذارید و اجازه دهید خشک شود. یک انگشت کوچک در بالای پارچه آن را در حالی که آن را خشک نگه می دارد. هر نوار حدود 1/2 اینچ را با هم مخلوط کنید.

اصلاح کردن هنگامی که پارچه خشک است، یک لبه راست و یک برش جعبه را بگیرید و لبه راست را در برابر سقف یا کف کف پوش نگه دارید و پارچه های اضافی را دور بریزید. پوشش دیوار با پارچه مراقب باشید که به دیوار برسید. پارچه های اضافی که برای شما اختصاص داده می شود، باید به راحتی لبه را بدون لکه کردن دیوار برش دهید.

تمیز. اگر دیوارهای خود را تمیز کنید زیرا پارچه کثیف می شود، کمی کوچک و کمی از مواد شوینده های ماشین ظرفشویی و اسفنج کمی استفاده کنید. برای برداشتن پارچه، از یک اسفنج مرطوب استفاده کنید و گوشه ها را خیس کنید تا زمانی که از دیوار سقوط کنند. آنها باید به سمت راست بروند - چیزی که مطمئنا صاحبخانه شما را خوشحال می کند!

ایده دیگری برای ایجاد یک دیواره پارچه ای که کاملا بدون تماس با دیوار باشد، بخواهید؟ پوشش دیوار با پارچه شما می توانید یک پنل را با پارچه پوشانده و یا آن را به دیوار با تسمه قابل جابجایی یا نوار چسب زدن یا پانل را در برابر دیوار ببندید. شما مجبور نیستید تمام دیوار را با یک پانل پارچه ای پوشانید تا تأثیر بزرگی داشته باشد. آیا پوشش بیشتری نیاز دارید؟ چندین پانل را در امتداد دیوار منتشر کنید.