سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفپوش مناسب اتاق کودک

طراحی دکوراسیون اتاق کودک اصولی دارد. یکی از لذت های زندگی دیدن بازی بچه هاست و حتما به عنوان پدر و مادر در پی انتخاب بهترین کفپوش اتاق کودک هستید. برای این که کودکان بتوانند به راحتی بازی کنند و نگران آسیب دیدگی آن ها نباشیم، نیاز است اقداماتی جهت ایجاد ایمنی کف اتاق کودک انجام دهیم.

کف اتاق کودک

 یکی از آن اقدامات استفاده از کفپوش هائی است به این منظور طراحی شده اند. در ادامه به مطالعه انواع کفپوش های موجود می پردازیم:

کفپوش مناسب اتاق کودک 

معمولا کودکان بیشتر اوقات در اثر زمین خوردن از ناحیه سر دچار آسیب می شود. اما در صورتی که از کفپوش مناسب و ایمن استفاده شود، می توان از بروز آسیب ها جلوگیری کرد. به علاوه در صورتی که وسائل شکستنی به زمین برخورد کنند، نمی شکنند و خطر فرو رفتن خورده های آن در بدن کودک وجود ندارد. البته از این کفپوش ها می تواند در هر کجای دکوراسیون داخلی خانه شما استفاده شود.

1-موکت های پرز بلند برای اتاق کودک 

موکت یکی از ایمن ترین و مناسب ترین کفپوش ها برای اتاق کودک است، به ویژه اگر از دارای پرزهای بلند باشد. موکت ها شدت ضربه را کاهش می دهد و به دلیل بافت نرم و لطیف موجب جلوگیری از آسیب دیدگی کودکان می شوند.

2-تاتامی به عنوان کفپوش اتاق کودک 

تاتامی ها یکی از کفپوش هایی هستند که برای اتاق کودک و یا فضاهایی که کودکان در آن جا حضور دارند، مانند مهد کودک یا پارک ها مناسب است. تاتامی ها بافت نرمی دارند و ضد حساسیت هستند. همچنین تنوع رنگی بالای آن، موجب گسترش استفاده از آن به عنوان کفپوش های مناسب برای فضا های کودکان شده است. معمولا تاتامی ها به شکل تایل های مربعی در ابعاد متفاوت در دسترس هستند. تاتامی ها جهت استفاده در فضاهای خیس مانند سرویس های بهداشتی نیز مناسب هستند و خاصیت ضد آب دارند. در صورتی که روی آن آب بریزد با یک دستمال تمیز می شود.

3-فرش های نرم برای اتاق کودک 

فرش هایی با بافت نرم هم می تواند گزینه مناسبی برای اتاق کودک باشد. این فرش ها به دلیل بلند بودن تارهای، جلوی ضربه را می گیرند و برای اتاق کودک ایمن هستند. 

بهترین کفپوش اتاق کودک