سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع کفپوش و فرش

پوشش کف، مواد ساخته شده از پارچه، فلت، رزین، لاستیک، و یا دیگر مواد طبیعی یا مصنوعی اعمال می شود و یا دکوراسیون داخلی یا پایه سطح یک اتاق را برای ارائه راحتی، دوام، ایمنی، و دکوراسیون     fastened و یا گذاشته شده است. این مواد شامل هر دو دست ساز و فرش های ساخته شده با دستگاه و فرش و پوشش های کفپوش صاف است.

 

انواع کفپوش

اگرچه کلمات فرش و فرش اغلب در اشاره به پوشش های نساجی استفاده می شود، در فرش های مدرن استفاده می شود تا کف را پوشش می دهند و معمولا پوشش کل منطقه را پوشش می دهند و قالیچه ها بسته نیستند و به ندرت کل کف را پوشش می دهند. فرش و فرش را می توان به عنوان دست ساز و یا ماشین ساخته شده طبقه بندی کرد. پوشش های نرم و صاف به طور کلی به کف زیر بستگی دارند و به عنوان محصولات ورق یا کاشی تولید می شوند.

 

فرش دستباف و فرش معمولا توسط چند شاخه شمع به یک ساختار پشتی متصل می شود به طوری که گره گره به شکل شمع شکل می گیرد. به طور عمده در آسیا و شرق تولید می شود، نوع گره گاه معمولا نام عمومی فرش های شرقی را می دهد و می تواند براساس کشور تولیدی، مانند فارسی (از ایران) یا چینی، طبقه بندی شود. ولسوالی های معروف و یا شهرها می توانند اسامی خود را به فرش هایی که تولید می کنند، بدهند. کرمان (کرمان) یک مثال است. دیگر دستشویی ها شامل فرش Savonnerie فرانسه و فرش های مدرن RIA از کشورهای اسکاندیناوی است. فرش دستباف با استفاده از روش پرده، که اغلب به عنوان نوع Aubusson توصیف شده است، برای شهر فرانسوی که در آن روش کامل شده است، به جای شمع، یک سطح صاف یا کمی خاردار دارد. فرش های قلاب با کشیدن نخ ها یا پارچه های رشته ها از طریق مواد اولیه ساخته می شوند تا بتواند یک شمع حلقه هایی ایجاد کند که ممکن است برش داده شود یا با هم برداشته شوند.

 

فرش های ماشینی شامل مواردی از قبیل Axminster و Wilton و همچنین انواع خیاطی، آستر و گونی است. Axminsters شبیه فرش های دستی دست ساز است، اما نخ های شمعیشان به صورت مکانیکی وارد شده و محدود و متصل نیستند. انواع Wilton ممکن است حلقه (بدون برش) یا برش شمع را با طرح هایی که با آوردن نخ رنگی مورد نظر به سطح و دفن دیگران در زیر سطح شکل گرفته باشد، داشته باشند. فرش مخملی توسط رشته های حلقه ای ایجاد می شود که شمع را بر روی سیم های نوار تشکیل می دهند که به عنوان هر ردیف حلقه ها تکمیل می شود. فرش های چنیل نرم، پوسته عمیق تشکیل شده توسط طولانی، نوار خزدار. شمع از فرش های پر از گلدان با استفاده از طوسی در پشت با سوزن قرار می گیرد. در فرش های نساجی، پشت، قفل، و نخ های شمع همه با هم حلقه. انواع Flocked توسط سیستم های تولید می شود که در آن چسب ها برای اتصال الیاف یا نخ به پارچه پشتی استفاده می شود.

کفپوش های کفپوش صاف شامل مشمع کف اتاق، کفپوش های لاستیکی، کاشی کرک، کاشی آسفالتی، پایه پارچه ای چاپ شده و انواع وینیل است. اکثر آنها در ضخامت های مختلف در دسترس هستند، معمولا از 1/16 تا 3/16 اینچ، و ممکن است برخی از نوع حمایت داشته باشند. اگر چه انواع انعطاف پذیر در رول ها حداقل 6 فوت در دسترس هستند، کاشی های مربعی به طور فزاینده در همه انواع محبوب است. مواد مختلف در توانایی خود را به گرفتن رنگ و یا الگوی، و اثرات لکه دار و یا پراکنده اغلب با مخلوط کردن در یک یا چند مخلوط از ترکیب عمومی همانند مواد اولیه است.