سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های کاغذ دیواری آشپزخانه

 

اگر شما به دنبال ایده های کاغذ دیواری آشپزخانه هستید، نگاهی نکنید. پارچه و کاغذ دیواری بخش مهمی از هر طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است، اما اغلب آنها در آشپزخانه به دنبال یک نگاه اند. اما چون فضاهای بزرگتر به طور فزاینده عناصر زندگی و غذا را در بر می گیرند، یک رویکرد جدید مورد نیاز است. یکی از بزرگترین گرایش ها، علاوه بر شخصیت و شخصیت به چیزی است که همیشه فضایی کاملا کاربردی بوده است، معمولا دیدن مبلمان سبک زندگی در اتاق، روشنایی بیانیه و استفاده از هنر دیواری، و همچنین پارچه ها و تصاویر پس زمینه است. با استفاده از آشپزخانه ها به عنوان سه اتاق در یک مورد، باید توجه دقیق به طرح به طور کلی داده شود.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

در حالی که دیوار ویژگی از جای دیگر در خانه منحرف شده است، هنوز هم یک گزینه محبوب برای فضای چند منظوره مانند آشپزخانه باز است که از آن می توان برای تعریف مناطق مانند مناطق ناهار خوری استفاده کرد. تصاویر پس زمینه به شما کمک می کنند که طرح را با هم ترکیب کرده و تمرکز بصری را در اتاق ایجاد کنید، چشم خود را دور از ابزار مکانیکی روی صفحه نمایش قرار دهید. محیط شلوغ آشپزخانه خانه همچنین اجازه می دهد تا انتخاب تصاویر پس زمینه را بیشتر جسورانه، پر انرژی و سرگرم کننده از مناطق دیگر در خانه است. در اینجا رنگ ها با استفاده از مبلمان و لوازم جانبی نرم برای ظاهر هماهنگ انتخاب شده اند.

 

تصاویر پس زمینه می تواند یک آشپزخانه را از احساس سخت و بالینی جلوگیری کند. از آن برای تزیین طرح اتاق خود استفاده کنید و یا با طراحی چشم و اضافه کردن اثر با رنگ یا طراحی جسورانه نقش اصلی را طراحی کنید. این تصویر زمینه بدون شک به اعتبار سبک خود را ترک خواهد کرد. اتصالات سفید خالص فوکوس را به صورت چاپی متمرکز می کند، در حالی که ایجاد یک طراحی مدرن است که بسیار مناسب برای یک طرح مانند این است.

 

تصاویر پس زمینه همه چیز در مورد الگوی و رنگ نیست - شما می توانید برخی از جلوه های خنک و خنک با لامپ های سبک با آن به دست آورد - این طراحی به نظر می رسد درست مانند آجر، آجر، اما در واقع تصویر زمینه است. در حال حاضر بسیار شیک است، آجرهای در معرض عالی هستند برای اضافه کردن یک لبه صنعتی به فضای خود، و این راه آسان برای نگاه کردن است.

 

تصاویر پس زمینه را می توان برای تاثیر گذاری به روش های دیگر استفاده کرد. اگر شما با طراحی تصویر زمینه عاشق شوید، می توانید آن را به عنوان یک splashback    بکار ببرید که با پوشش شیشه ای، آکریلیک یا مخصوص لاکی پوشیده شده است. و پوشش پشت صندلی های کتابی یا یک کابین به شما یک نگاه ابهام کننده از رنگ و الگوی شما می دهد - در اینجا می توانید بدون خطر غلبه بر آن، خیلی جسورانه باشید. این تصویر زمینه مورد استفاده قرار گرفته است تا یک تصویر براق برای یک اثر چشمگیر استفاده شود. شیشه برای افزودن هر گونه پاشش اجتناب ناپذیر به اجاق گاز افزوده شده است - این نمونه خوبی از چگونگی محافظت از تصویر زمینه شماست تا بدین ترتیب برای پوشیدن در محیط آشپزخانه مورد نیاز نباشد.

 

آشپزخانه به طور سنتی به عنوان "منطقه چلپ چلوپ" شناخته می شود، بنابراین تصویر زمینه وینیل یا قابل شستشو توصیه می شود تا اطمینان حاصل شود که دیواره ها تازه ظاهر می شوند و می توانند به راحتی از بین بروند. اگر عاشق نقاشی های دیواری هستید، آن را به آشپزخانه بفرستید تا یک صفحه نمایش جالبی در اختیار شما قرار دهد تا قهوه را شیرین کنید. برای ارائه یک بوم هماهنگ، رنگ های خنثی را برای طرح تزئینی خود انتخاب کنید و با تعدادی از بافت های مختلف و تکمیل، برای یک نگاه کلی به روستا و گاه به گاه ترکیب کنید.

 

تصویر زمینه آشپزخانه نیز در ایجاد مناطق مختلف و خلق و خوی در یک اتاق باز اتاق بسیار مفید است. دیوارهای ویژگی هنوز یک گزینه محبوب برای فضای چند منظوره هستند، مانند یک آشپزخانه باز، که از آن می توان برای تعریف مناطق استفاده کرد. تصاویر پس زمینه به شما کمک می کند تا طرح را با هم مخلوط کنید و کانون بصری را به اتاق بکشید، چشم خود را از ابزار مکانیکی روی صفحه نمایش بیرون کنید. محیط شلوغ آشپزخانه خانه همچنین اجازه می دهد تا انتخاب تصاویر پس زمینه آشپزخانه جسورانه تر، پر انرژی و سرگرم کننده از مناطق دیگر در خانه است.