سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل طراحی یک آبنما

 

این ویژگی طراحی آبنما آب برای پرندگان ... و عرشه، پاسیو یا تراس شما است. دکوراسیون خودتان را کمی بیشتر از یک کیسه مخلوط سیمان، لوله مس و چوب ضایعات بسازید.

دکوراسیون داخلی

تخریب و زیرسازی : برای اجرای آبنما نیازمند زیرسازی است.

ساخت سازه اصلی آبنما
شیب بندی مناسب نوع سازه آبی
عایق کاری و آب بندی اولیه 
ایزولاسیون مهم   ترین بخش ساخت آبنما است. عدم عایق بندی مناسب در سازه اصلی آبنما منجر به باز شدن درزه در سازه خواهد شد و از هم پاشیدگی به مرور زمان را خواهد داشت. اگر قصد آبنما دارید، با رعایت نکات فنی و به کارگیری بهترین متریال
تاسیسات آبنما، لوله کشی، پمپ و لوله و اتصالات
دستورالعمل های نحوه ارائه در اینجا برای trillis birdbath ارائه شده است. با این حال، شما می توانید از این تکنیک ها برای ایجاد طرح های مختلف استفاده کنید. رنگ را با مخلوط کردن رنگ به بتن و یا با استفاده از کاشی های سرامیکی به حوضه اضافه کنید. برای تریلر، شما می توانید الگوهای دیگر را امتحان کنید، و یا استفاده از درهای ساخته شده از چوب یا فلز.


نورپردازی آبنما

دیواره نهایی آبنما که می تواند سنگ پلاک ساده، سنگ پلاک ابزار خورده، شیشه ، استیل ضد زنگ و یا هر سازه ای که امکان جریان آب بر روی آن فراهم باشد.
چینش سنگ، ورقه ای (استفاده از سنگ مالون)، خشکه چین، کپه ای و ...

ساب زدن، اسیدشوری و رزین سنگ

برای ایجاد چشمه خود یک مدل لایه ای ایده آل است. در اینجا، پاسیو اسپانیایی سبک بر روی چشمه سنگ مرمر سفید متمرکز شده است. با چشمه ای چند لایه، آب به آرامی جریان می گیرد و صدای آرامش بخش می شود. اگر نمی خواهید با تعمیر و نگهداری بالایی درگیر شوید، آبنمای دیواری ساده، آبشارهای بزرگ و سایر سازه های آبی هستند. آبنما هایی که جریان گردشی دارند از آب زیادی استفاده نمی کنند و باکتری زیادی در آن رشد نمی کند.